ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Επιστροφή προϊόντων

 

Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη.

 

Ελαττωματικό προϊόν

 

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ως προς τη λειτουργία του(DOA), ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή(για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής(ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία.

 

Χτυπημένο προϊόν

 

Σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή(για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη)υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή, παρουσία του μεταφορέα(σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφραγίσης των προϊόντων). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής(ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία.

 

Λάθος αποστολή

 

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρεία ή στους προμηθευτές/συνεργάτες αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός πέντε (5) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία.

 

Πριν αποστείλετε το προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω τηλεφώνου.

 

Οι επιστροφές θα γίνονται αποδεκτές μόνο μετά την επιθεώρηση του προς επιστροφή προϊόντος. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην ίδια ακριβώς κατάσταση με την οποία παραδόθηκε.

 

Σε όλες τις περιπτώσεις επιστροφής, ο πελάτης έχει την ευθύνη να επιστρέψει όλα τα έγγραφα που συνοδεύουν το προϊόν άθικτα και σε άριστη κατάσταση (π.χ. τιμολόγιο, απόδειξη λιανικής).

 

Σε κάθε περίπτωση το κόστος αποστολής των επιστροφών επιβαρύνει τον αγοραστή.

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Καλάθι
Start typing to see posts you are looking for.
Eshop
Wishlist
0 items Καλάθι
Λογαριασμός